jag undrar om du någonsin stannar upp och tänker på mig. Om du någonsin tänker fy fan vad jag saknar henne...

Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. Jag hatar dig! jag hatar dig så otroligt jävla mycket! 
Samtidigt som jag antagligen bryr mig för mycket. För du var mitt allt en gång i tiden. En gång för inte så länge sen så bar jag din ring på mitt finger! Ringen som du gav mig som jag trodde skulle bevisa att du skulle kämpa för oss. 
Jag tror aldrig någon någonsin kommer kunna förstå hur mycket du har förstört mig. Vi var tillsammans i nästa 4 år. Jag försökte få allt att se perfekt ut som som vi var gjorda för varandra. Jag lyckades. För det alla sa till mig var att vi var meant to be! att det alltid skulle vara vi. Att se hur chockade människor blev när dom fick veta att det var slut gav mig en bekräftelse att jag lycksdes dölja det du gjorde mot mig och jag kan fortfarande inte förklara för folk vad du gjorde när ingen såg. 
I 2 år var allt bra. Efter 2 år fick jag för veta om att du var otrogen för första gången. Jag kunde inte lita på dig men jag gav dig en till chans jag försökte När jag sen såg alla sms/meddelanden du skickat till alla andra tjejer så började förhållandet knacka. Jag försökte prata med dig men du lyssnade inte. Du brydde dig inte hur illa jag tog det. När jag sen såg bilderna du skickat. Bilderna du skickat till alla andra tjejer då rasade all min tillit till dig. Men jag fortsatte försöka och jag undrar i efterhand varför? det gjorde mig bara mer illa. Varför? 
Jag hade en miljon anledningar till att lämna dig men jag sökte förtfarande efter den sista anledningen till att stanna!
Varför? för du brydde dig inte ett dugg! du fortsatte med att prata och ringa alla dina andra brudar och jag vet inte egentligen hur många gånger du varit otrogen egentligen. Att det kom från din egna käft att du varit otrogen flera gånger förvånar mig inte hur du suttit och betättat hur jag nån gång kom och knackade på din dörr och du låg med nån annan, du tycker väl att det är coolt och status att såra någon som du gjort! status med att du kan få folk i säng! önskar jag bara kunde säga till dig att ända andledningen till att folk ligger med dig är för att du ser bra ut. Men din lilla jävlia mini pitt och hur du använder den gör inte så jävla stor nytta! vi var tillsammans nästan 4 fucking år och jag fejkade de flesta gångerna.Tyvärr lilla vän du är inte så bra som du tror! haha varför tror du folk bara ligger med med dig en gång för sen måste du hitta nån annan HAHA och jag har haft iaf 6 kks under sommarn som har trånat och jagat mig för att få ligga HAHA bara inse att jag är bättre! Fast ifs så har du ju nu hittat en ny. HAHA en som ser ut som nått som katten släpat in och som ingen gillar och är elak och dryg och cp. Fast jag har flera som har jagat mig och gett mig kärleksförklaringar gång på gång och somtill och med varit otrogna mot deras flickvänner för dom velat ha mig så länga (självklat utan min vetskap att dom hade tjej) du inser nog ine vad du förlorat. Nu låter jag som att "åh alla vill ha mig" men så känner jag inte för egentligen förstår jag inte varför det är så för jag är egentligen värdelös men jag ville bara gämföra dig och mig så jag kunde känna mig liiite bättre iaf. Varför tror du att du inte har några vänner kvar? Varför tror du att alla dina vänner står på min sida och vill inte ha något med dig att göra längre haha skrattretande!    
 
Du har förstört och krossat mig totalt. Jag har alltid haft svårt att lita på människor och det visste du om! Att lita på dig fick du mig att ångra så jävla hårt! Jag kommer nog alltid ha svårt att lita på människor och du är en stor andlening till det!
Det finns dom som gett mig 1000 kärleksförklaringar efter varann som verkligen skulle göra allt för mig! som förklarat för mig hur mycket dom skulle offra för mig! men jag blåser bort dom som vinden jag vågar inte tro på ord längre. Jag vågar inte tro på kärlek längre.Jag vill inte ha den. Samtidig som det finns någon jag tycker väldigt mycket om och som jag verkligen kan se mig själv med i framtiden.Men jag vågar inte släppa in dom känslorna. Jag vägrar. som det ser ut nu i alla fall
Jag har egentligen ingen jävla anning om varför jag skriver det här inlägget. 
Ingen kommer läsa det. Speciellt inte du som jag bara vill skrika dom här orden rakt upp i ansiktet på. 
Jag är så förstörd. Som orkanen dragit över och allt som finns kvar är ruiner. Du visste att jag är svag du visste hur dåligt jag mådde. Du visse. Men du blundade. Du visste. Men du valde att kolla bort. Tänk om jag skulle lyckas den gången dom hittade mig på toan. Eller den gången när jag låg medvetslös i sängen i timmar, tänk om jag inte hade vaknat. Tänk om ingen hade gått förbi när jag låg full som ett svin i snöhögen med bara strumpbyxor och skinnjacka. Du var en stor anledning varför. Du visste att jag inte litade på folk. Du visste att jag aldrig skulle kunna gå till mina föräldrar. Tryggheten jag fann i dig för länge sedan var borta och du gav mig inte tryggheten jag behövde. Du visste. Men du struntade i det. Allt du gjorde var att göra allt värre.. Tack för allt du gjort tack för att du bekräfade dom känslorna att jag inte dög att jag var värdelös, det har fått mig att sluta leta efter uppmärksamheten och bekräftelsen jag sökte förjämnan. För nu vet jag att de jag söker efter inte finns för jag är totalt jävla värdelös. Det är så du fått mig att känna jag hoppas du är otroligt stolt över vad du åstakommit.
Önskar jag bara kunde berätta och få folk att förstå. 
Alla säger till mig att jag ska våga tro på känsor igen att jag ska våga satsa på kärlek.
Önskar jag kunde förklara varför jag inte vill. för inte några ord i världen kan få andra att förstå hur illa du gjorde mig.
 
 
"Alla dina löften trodde på dom men du bröt dom snabbt, vill inte se dig längre men jag ser dig överallt. I huvudet, på bilder, dom har satt sig memorerat sig. Jag älskar dig men hatar dig för du tog typ en del av mig!"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0