Min vardag

Att skära sig är äckligt
Att skära sig är fult 
Att skära sig är emo 
Att skära sig är konstigt 
Att skära sig är de som bara söker uppmärksamhet 
Nej.. Det är så fel! För mig är det en överlevnadsmetod 
För mig handlar det om överlevnad. 
För varje ärr jag har ligger en historia bakom... En smärtsam återblick eller en smärtsam känsla som gör att ett sår på armen känns skönt och lugnande. När man har sån panik inombords att man inte vet var man ska ta vägen... 
Så nej det är inte äckligt, fult, emo, konstigt eller uppmärksanhetssökande, det handlar helt enkelt om överlevnad. Överlevnadsinstinkten som vi människor har inprogramerande tar över men när dagen är slut och morgonen kommer så är vi alla tillbaka på noll. Alla gör sina rutiner och för mig handlar det om att 
Stiga upp
Överleva 
Gå tillbaka till sängen 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0