never forget!

Förlåt för
att du aldrig fick en chans att säga din mening i saken
Att jag inte tillät dig få den tid du behövde i min kropp
min trygga kropp där du så enkelt så självklart funnit din plats

Förlåt,
Förlåt igen,
för mitt ansvarslösa beteende
för att jag var för ung för att våga


Förlåt för
att jag inte förstod att detta var det största det vackraste
att du var det vackraste skapat av mig i mig

Förlåt förlåt
för jag gjorde det till det hemskaste

till min största sorg min största saknad


Men jag kan lova dig att kommer du tillbaka till mig
så ska jag älska dig så jag ska ge dig stjärnorna, solen
och skriva ditt namn över himlavalvet

och jag lovar

lovar lovar lovar

att jag ALDRIG ska glömma dig!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan, jag känner inte dig men blev tipsad att läsa ditt inlägg och vill bara lämna några ord innan jag tassar härifrån igen. Jag förstår att det måste göra fruktansvärt ont i hjärtat nu, men samtidigt får du tänka på att det du gjorde var för att du verkligen älskade det lilla livet som valde dig. Du är stark!

2010-11-11 @ 23:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0