.

Tänker ganska ofta på det
Allt det som finns i hjärtat det stannar kvar
Minnen av en ängel som flög iväg
Med ett ledset hjärta så står jag kvar här
Försöker ta mig fram men minnen sätter hinder
Det gör så ont, kan ni förstå två våta kinder?
Men vart finns du idag? Inte här
Det som en gång var två, det bröt isärs
Vi va tvunga att gå skilda vägar
Nätterna var värst å då jag känner att jag saknar som allra mest
Första gången jag såg dig minns jag så väl
jag höll dig i min famn och du såg så fridfull ut när du låg där
jag log mot dig och jag fick fjärilar i magen
Du fånga mitt hjärta med storm och jag kommer aldrig glömma den där dagen.
Tänker på dig hela tiden, kan inte släppa dig
det går inte hoppas du inte är arg på mig
Du är något som alltid kommer finnas.. inom mig
och jag lovar jag ska aldrig glömma dig.

Kommentarer
Postat av: * Alexandrapallin

fint skrivet!

2010-11-25 @ 21:07:56
URL: http://alexandrapallin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0